VEELGESTELDE VRAGEN
Bekijk hier onze veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Helemaal onderin de app vind je nummers die overeenkomen met de knoppen in je relaisoverzicht. Branden deze ook niet? Dan heeft de Doorcy waarschijnlijk geen verbiding. Controleer of het blauwe lampje op de Doorcy nog brandt. Wanneer dit niet het geval is, schakel de stroom uit en direct daarna weer in. De Doorcy start dan opnieuw op.
Iedere gebruiker kan zelf een account aanmaken in de Doorcy app. Stuur ons, zodra het account is aangemaakt, een mailtje via klantenservice@doorcy.nl met daarin een duidelijke vermelding van de Doorcy en het e-mailadres van de gebruiker. Omschrijf in de mail zo duidelijk mogelijk wat er geschakeld mag worden met het account, en wij regelen het!
Om een extra relais in gebruik te nemen, vragen we je om contact op te nemen met je installateur. De installateur kan een extra relais aansluiten op de door jou gewenste apparatuur. Zodra de aansluiting is gemaakt, kunnen wij deze relais eenvoudig activeren in je app. Stuur ons na de aansluiting een mail via klantenservice@doorcy.nl. Vermeld in de mail het nummer van de gebruikte relais en de gewenste benaming.
Onze klantenservice richten extra scenes graag voor je in. Mocht er een extra scene gewenst zijn, dan ontvangen wij graag via klantenservice@doorcy.nl de naam van deze scene. Vermeld in deze mail ook de relais die opgenomen dient te worden.
Ja, met relaistimers kunnen we voor of na een tijdsblok schakelen. Dit kan erg handig zijn voor het uitschakelen van bijvoorbeeld de verlichting of verwarming.
Het zelf installeren van een Doorcy relaisbox is mogelijk, maar we raden dit af. We hebben een groot netwerk van installateurs die ondersteuning en advies kunnen bieden. Zij weten wat wel en niet verstandig is in jouw situatie. Door de installatie van Doorcy over te laten aan een erkend installateur, ben je sneller klaar om het systeem in gebruik te nemen en wordt alles gegarandeerd naar wens geïnstalleerd.
Als de Doorcy-app aangeeft dat je geen verbinding hebt, kun je de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
Als je na het doorlopen van deze stappen nog steeds problemen ondervindt met de verbinding in de Doorcy-app, is het raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice van Doorcy voor verdere assistentie.