Doorcy heeft een nieuw product toegevoegd: de Digitale Receptie. Deze digitale receptionist is een elegant staande terminal bij de ingang die naadloos samenwerkt met onze mobiele app. Deze innovatieve oplossing biedt talloze voordelen. Met de Digitale Receptie kun je je gasten vriendelijk en efficiënt verwelkomen, zonder zelf aanwezig te hoeven zijn.
De Digitale Receptie is meer dan een simpele aanmeldzuil. Het is een slimme assistent die je gasten begeleidt bij het aanmelden, de afspraakeigenaar informeert, de toegang tot het gebouw of terrein regelt, en eventueel extra informatie verstrekt. Bovendien kan de digitale receptionist eenvoudig gekoppeld worden aan de andere producten van Doorcy, zoals de relaisbox en de app, voor een compleet en overzichtelijk beheer van je apparaten.
Voor wie is de Digitale Receptie?
De Digitale Receptie is geschikt voor elk type bedrijf en branche, van ICT tot gezondheidszorg, van logistiek tot onderwijs. Wil je ook klanten ontvangen op een klantgerichte, efficiënte en innovatieve manier? De digitale receptionist van Dorocy maakt het mogelijk!
De app
Onze digitale receptionist wordt aangestuurd via de Doorcy app op je smartphone. Gebruikers van de Digitale Receptie kunnen verschillende functies aanpassen en instellen in de app, zoals:
Pakketten ontvangen
Worden er regelmatig pakketjes bezorgd? De Digitale Receptie maakt het veilig in ontvangst nemen van pakketten stukken eenvoudiger! Nadata de bezorger zich bij de digitale receptionist heeft gemeld met het pakket, wordt op de zuil aangegeven of het pakket met of zonder handtekening kan worden afgeleverd. Vervolgens wordt een kluis automatisch geopend, zodat de bezorger het pakket veilig en beveiligd kan achterlaten.
Meer informatie
Ben je benieuwd hoe de Digitale Receptie werkt en wat de voordelen zijn voor jou? Neem dan contact op met Doorcy voor een prijs op maat of een vrijblijvende demonstratie. Je vindt meer informatie op deze pagina.