Doorcy is een online beheerder die het mogelijk maakt om toegangsoplossingen op afstand te bedienen via een app of een website. Met Doorcy kun je bijvoorbeeld deuren, poorten, slagbomen, verlichting en verwarming aansturen met je smartphone. Doorcy is geschikt voor zowel particulieren als bedrijven die hun gebouwbeheer willen vereenvoudigen en flexibiliseren.
Doorcy werkt op basis van een relaisbox die wordt aangesloten op de bestaande toegangsoplossingen. Deze relaisbox communiceert met de Doorcy app, zodat je aangesloten apparaten kunt bedienen. Je kunt ook tijdelijke of permanente toegangsrechten verlenen aan andere gebruikers, zoals familie, vrienden, medewerkers of leveranciers. Zo kun je altijd bepalen wie er toegang heeft tot je woning of gebouw.
Doorcy is er voor iedereen. Er zijn verschillende varianten van Doorcy: Doorcy Mini, Doorcy Midi en Doorcy Maxi. Doorcy Mini is geschikt voor situaties waarin slechts een aantal apparaten bediend hoeven te worden, zoals een woning of een klein kantoor. Doorcy Maxi is speciaal ontworpen voor gebruik in grotere gebouwen waar veel gebruikers in- en uitlopen, zoals een hotel, een school of een ziekenhuis. Met Doorcy Maxi kun je gebruik maken van geavanceerde functies, zoals het koppelen van Doorcy aan andere systemen.
De prijs van Doorcy is afhankelijk van je wensen en behoeften. Voor meer informatie over de prijzen kun je contact opnemen. Eén van onze specialisten vertelt je graag meer.
Helemaal onderin de app vind je nummers die overeenkomen met de knoppen in je relaisoverzicht. Branden deze ook niet? Dan heeft de Doorcy waarschijnlijk geen verbiding. Controleer of het blauwe lampje op de Doorcy nog brandt. Wanneer dit niet het geval is, schakel de stroom uit en direct daarna weer in. De Doorcy start dan opnieuw op.
Iedere gebruiker kan zelf een account aanmaken in de Doorcy app. Stuur ons, zodra het account is aangemaakt, een mailtje via klantenservice@doorcy.nl met daarin een duidelijke vermelding van de Doorcy en het e-mailadres van de gebruiker. Omschrijf in de mail zo duidelijk mogelijk wat er geschakeld mag worden met het account, en wij regelen het!
Om een extra relais in gebruik te nemen, vragen we je om contact op te nemen met je installateur. De installateur kan een extra relais aansluiten op de door jou gewenste apparatuur. Zodra de aansluiting is gemaakt, kunnen wij deze relais eenvoudig activeren in je app. Stuur ons na de aansluiting een mail via klantenservice@doorcy.nl. Vermeld in de mail het nummer van de gebruikte relais en de gewenste benaming.
Onze klantenservice richten extra scenes graag voor je in. Mocht er een extra scene gewenst zijn, dan ontvangen wij graag via klantenservice@doorcy.nl de naam van deze scene. Vermeld in deze mail ook de relais die opgenomen dient te worden.
Ja, met relaistimers kunnen we voor of na een tijdsblok schakelen. Dit kan erg handig zijn voor het uitschakelen van bijvoorbeeld de verlichting of verwarming.
Het zelf installeren van een Doorcy relaisbox is mogelijk, maar we raden dit af. We hebben een groot netwerk van installateurs die ondersteuning en advies kunnen bieden. Zij weten wat wel en niet verstandig is in jouw situatie. Door de installatie van Doorcy over te laten aan een erkend installateur, ben je sneller klaar om het systeem in gebruik te nemen en wordt alles gegarandeerd naar wens geïnstalleerd.
Als de Doorcy-app aangeeft dat je geen verbinding hebt, kun je de volgende stappen volgen om het probleem op te lossen:
Als je na het doorlopen van deze stappen nog steeds problemen ondervindt met de verbinding in de Doorcy-app, is het raadzaam om contact op te nemen met de klantenservice van Doorcy voor verdere assistentie.
Het verwijderen van je Doorcy account is eenvoudig. Hier wordt uitgelegd welke stappen je moet volgen.